Pe 18 august 2025, scutul de forare 'Sfânta Maria' a finalizat primul segment de tunel între stațiile de metrou Tokyo și Aeroport Băneasa, având o lungime de 902,04 metri și montând 602 inele de beton. Proiectul, parte a Magistralei 6 de metrou care se extinde către Aeroportul Internațional Henri Coandă, a început lucrările pe 9 aprilie 2025 și se desfășoară conform planificării, având o lungime totală de 6,6 km și inclusiv șase stații. Metrorex a anunțat că utilajul 'Sfânta Ana' continuă excavarea în direcția opusă, având progrese semnificative. Cu toate acestea, Asociația Pro Infrastructură a exprimat îngrijorări legate de problemele de finanțare, menționând că lipsa fondurilor din PNRR poate risca întârzierea proiectului. De asemenea, au fost semnalate dificultăți financiare pe secțiunea M6 Nord, unde Comisia Europeană a refuzat finanțarea nerambursabilă, ceea ce obligă autoritățile române să caute alte surse de finanțare pentru a evita costuri suplimentare.