Producătorul auto Stellantis ia în considerare vânzarea brandului de lux Maserati, în condițiile rezultatelor financiare negative din 2024, când Maserati a înregistrat vânzări de doar 11.300 de unități și o pierdere operațională de 260 milioane de euro, fără modele noi planificate. Decizia face parte dintr-o strategie de reevaluare a portofoliului, în contextul impactului tarifelor americane și al dificultăților din industrie, iar oficialii afirmă că Maserati nu este de vânzare, însă consultanța McKinsey analizează inclusiv această posibilitate. Consiliul de administrație este divizat, unii membri considerând vânzarea cea mai realistă soluție, în timp ce alții susțin păstrarea brandului pentru valoarea sa strategică. Investitorii sugerează o concentrare mai mare pe portofoliu pentru creșterea profitabilității, în condițiile în care capitalizarea bursieră a grupului a scăzut semnificativ, iar interesul pentru achiziții din partea producătorilor chinezi, precum Chery, pare în creștere. În plus, noul CEO Antonio Filosa a preluat conducerea în contextul acestor provocări.