Donald Trump a lansat linia de parfumuri Victory 45-47, comercializată la prețul de 249 de dolari pentru o sticlă de 100 ml, disponibilă în variante pentru bărbați și femei, fiecare ambalată în sticle aurii ce includ o miniatură reprezentându-l pe Trump ținând un premiu Oscar, simbolizând puterea și succesul său ca al 45-lea și potențial al 47-lea președinte al SUA. Parfumul pentru bărbați este descris cu note lemnoase și picante, celebrând reziliența și succesul, iar cel pentru femei este caracterizat ca sofisticat, delicat și conferind încredere și hotărâre. Lansarea face parte dintr-o strategie amplă de marketing personal și fidelizare a electoratului, similară inițiativelor altor lideri politici care folosesc merchandisingul pentru consolidarea imaginii. Produsul a fost criticat pe rețelele sociale și în presă pentru calitatea percepută scăzută și pentru folosirea poziției politice în scopuri comerciale, însă Trump continuă să exploateze această strategie pentru a-și întări brandul personal și legătura cu susținătorii săi.