Donald Trump, fostul președinte al Statelor Unite, a lansat parfumul Victory 45-47, disponibil în ediție limitată și în două variante pentru bărbați și femei, fiecare sticlă de 100 ml fiind comercializată la prețul de 249 de dolari. Parfumul este ambalat în sticle aurii ce reproduc o miniatură a lui Trump ținând un premiu, simbolizând victorie, putere și succes, marcând astfel cele două mandate electorale ale sale ca al 45-lea și al 47-lea președinte al SUA. Versiunea masculină este descrisă ca având note lemnoase, picante și condimentate, reprezentând reziliența și succesul, iar cea feminină conține arome citrice și fructate, menite să exprime încredere, hotărâre și sofisticare. Produsul face parte dintr-o gamă mai largă de articole lansate recent de Trump, inclusiv pantofi sport aurii și monede de argint în ediție limitată, toate promovând brandul său personal. Lansarea a generat critici în mediul online și în presă, fiind acuzată de folosirea poziției politice pentru profit personal și de calitatea scăzută a parfumului, precum și de lipsa de transparență privind compoziția. În ciuda reacțiilor negative, Trump continuă să utilizeze această strategie de merchandising politic pentru a-și consolida imaginea și legătura cu susținătorii săi.

9 surse
g4media.ro
stiripesurse.ro
playtech.ro
economica.net
newsweek.ro
antena3.ro
digi24.ro
ziare.com
aktual24.ro